נתניה • קובי לוי פורש, יהדות התורה מתאחדת

    דוד קורצווייל No Comments on נתניה • קובי לוי פורש, יהדות התורה מתאחדת
    17:31
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on לאחר 'סערת מטולה'; גולדקנופף מתנצל: "שגיתי בלשוני"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עיר החוף נתניה צועדת לבחירות באופן רגוע.

    בבחירות הקודמות הלכה דגל התורה ברשימה משותפת עם ש"ס וגרפה ארבעה מנדטים למול רשימת ג"ל הנוסטלגית המורכבת מקהילת צאנז ובית החולים לניאדו שקבלו 2 מנדטים. תנועת הרווחה והחינוך של קובי לוי קבלה מנדט אחד. שמואל יומטיביאן פורש ש"ס לא נכנס למועצה.

    הפעם הזו הדברים משתנים. סיעת ג"ל מקבלת חיזוק כאשר משה לחובר מדגל התורה שבעבר היה חבר מועצה מטעם תנועת הרווחה והחינוך חבר לסיעת ג"ל וימוקם במקום השני ברשימה.

    רשימת ג"ל תורכב מראש הרשימה הנצחי שמעון שר שמתמודד בפעם השמינית(!!) לעירייה. כבר 35 שנה ששר משמש חבר עירייה בנתניה והוא נציג הציבור החרדי הוותיק ביותר. במקום השני מוקם משה לחובר ובמקום השלישי פרופ' צבי שמעוני נציג בית החולים לניאדו.

    תנועת הרווחה והחינוך מסיימת את דרכה כאשר קובי לוי עצמו פורש מהחיים הציבורים ואורן גבאי, מקורבו של לוי ימוקם ככל הנראה במקום השלישי ברשימת ש"ס. את רשימת ש"ס ימשיך להוביל חגי חדד, כאשר עדיין לא נסגרו שמות שאר המועמדים ברשימה באופן סופי.

    קובי לוי אומר לזירה המקומית כי לתנועת הרווחה והחינוך יש מוסדות חינוך וארגוני חסד רבים שממשיכים לפעול ולתפקד. "מספר 2 שלי ויד ימיני הרב אורן גבאי משתלב בסיעת ש"ס כאשר הוא ימשיך לפעול למען האינטרסים של תנועת החינוך והרווחה כמאז".

    מאחורי סיפור האחדות מתחולל מסכת עשירה של הכפשות מצד גורמי ש"ס ארציים כלפי קובי לוי. "אני כותב כל שבוע בבטאון ש"ס יום ליום, משדר תוכנית שבועית ברדיו ש"ס ונותן הרצאות במעיין החינוך התורני, ועדיין מנסים לצייר אותי כאויב ש"ס ואויב מרן" אומר לוי בשיחה עם זירה מקומית. "אני ויתרתי למען האחדות ואני מרוצה".

    בנוגע לתמיכה בראשות העיר כל הצדדים סגורים על המשך תמיכה במרים פיירברג לראשות העיר. פיירברג הנחשבת לראש עיר עניינית תמשיך ככל הנראה לקדנציה רביעית.



    0 תגובות